ZombaPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luarIndustri mempercepat langkah p

  • masa pelepasan:2024-03-20 11:56:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:582
  • Penerangan pantas:

    Zomba,() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika

Kandungan artikel

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Berapa banyak pengubah kuasa

ZombaPembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

PhultalaPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Apabila memeriksa inti hook insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, pengasingan, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.


ZombaPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luarIndustri mempercepat langkah penyesuaian



Sebab api dalam pengubah kuasa

Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Huraian kerjaSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.


ZombaPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luarIndustri mempercepat langkah penyesuaian



Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Untuk lebih, sila periksaKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, etching dan turbidity,ZombaBilik pengubah jenis kotak,ZombaPenawaran pengubah kuasa, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu,ZombaBerapa banyak pengubah kotak, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan dll.

ZombaBunyi dalam kes kegagalan fasa

Pembuat pengubah kuasa

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, penyelenggaran dan pengangkutan, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

ZombaMaklumat produk lain
  • Daliyat el KarmilPenukar jenis kotak 100Pemeriksaan kualiti

    Daliyat el KarmilPenukar jenis kotak 100Pemeriksaan kualiti

  • Loch GarmanPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanBeberapa sebab utama untuk menghalang

    Loch GarmanPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanBeberapa sebab utama untuk menghalang

  • Loch GarmanJembatan naik bimbit hidraulikCara menangani kecurian

    Loch GarmanJembatan naik bimbit hidraulikCara menangani kecurian

  • Fort Worthpelayar dockSesuaikan dengan perubahan beban industri

    Fort Worthpelayar dockSesuaikan dengan perubahan beban industri

  • Fort WorthPanduan platform angkat keretapiDi mana kelebihan utama

    Fort WorthPanduan platform angkat keretapiDi mana kelebihan utama

  • Fort WorthLif kecil rumah tangga suaiamat disyorkan

    Fort WorthLif kecil rumah tangga suaiamat disyorkan

  • Migdal Ha`EmeqPenukar jenis kotak 400kVPerubahan Teknologi Industri Industri

    Migdal Ha`EmeqPenukar jenis kotak 400kVPerubahan Teknologi Industri Industri

  • AmstetenPlatform angkat hidraulik tetapAdakah ia memberi kesan terhadap kepraktisan?

    AmstetenPlatform angkat hidraulik tetapAdakah ia memberi kesan terhadap kepraktisan?

  • segera:Peringatan: Maklumat ZombaPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luarIndustri mempercepat langkah p memberi anda ZombaPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luarIndustri mempercepat langkah p oleh syarikat kami, perkhidmatan ZombaPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luarIndustri mempercepat langkah p dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ZombaPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luarIndustri mempercepat langkah p, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ZombaPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luarIndustri mempercepat langkah p. ZombaPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luarIndustri mempercepat langkah p di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ZombaPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luarIndustri mempercepat langkah p, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!